Uw winkelwagentje

FAQ

HOE KAN IK SEASON TREE BEREIKEN?

Heb je een vraag i.v.m. een artikel of je bestelling? Stuur gerust een mail naar contact@seasontree.be of vul ons contacformulier in en we beantwoorden zo snel mogelijk uw vraag.

HOE PLAATS IK EEN BESTELLING?

Bestellen via onze Season Tree webshop is eigenlijk heel eenvoudig: kies je favoriete artikelen en plaats die in je winkelmandje. Via products kies je voor je sweater in de gewenste kleur en voeg je die toe in je winkelmandje. Daar kan je ook je maat aanduiden. Je kan via products ook een accessoire toevoegen aan je winkelmandje.

Heb je alle artikelen aan je winkelmandje toegevoegd en ben je klaar om je bestelling af te ronden? Je kan in je winkelmandje ook speciale instructies meegeven voor je bestelling. Klik dan op het winkelmandje en doorloop de verschillende stappen in het bestel- en betaalproces:

Vul je persoonlijke gegevens in of log in als je reeds klant bent. Check een laatste keer je gegevens en rond je bestelling definitief af. Na afronding wordt je bestelling per mail bevestigd en zorgvuldig verwerkt.

Vragen of problemen bij je bestelling? Mail uw vraag naar contact@seasontree.be en we helpen je snel verder.

WAT DOE IK BIJ TWIJFEL OVER DE MAAT

Onze artikelen tailleren normaal; draag je gewoonlijk vb. een maat 38, bestel dan een M (34XS 36S 38M 40L 42XL). Wij voegen bij onze artikelen een maattabel toe zodat je een idee hebt hoe het artikel uitvalt.

Als je toch nog zou twijfelen, mag je altijd een mailtje sturen naar contact@seasontree.be. Dan krijg je van ons snel gepast advies en kan je met een gerust hart bestellen.

ZIJN DE KLEUREN OP DE FOTO CORRECT?

Wij doen onze uiterste best om de kledij zo waarheidsgetrouw mogelijk te fotograferen. Soms kunnen de kleuren op de foto een beetje afwijken van de reële kleuren, afhankelijk van de lichtinval of de instelling van je beeldscherm.

WANNEER WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN ?

Een standaard levering duurt 3 à 5 werkdagen. Nadat de betalingstransactie is voltooid, wordt je bestelling zorgvuldig verpakt. Daarna zorgt onze koerierdienst bpost, voor de levering van je bestelling. Je pakje zal geleverd worden op werkdagen en dit tussen 9.00 en 17.00 uur.

Je ontvangt een tracking code na het plaatsen van je bestelling. Met die code kan je makkelijk de status van je pakketje volgen. Je kan de status van je bestelling ook volgen via de website van bpost. Hiervoor gebruik je de referentie of barcode die je hebt ontvangen via bpost of de afzender zelf.

Niet zeker of je thuis bent? Geen probleem, bpost laat een aanbiedingsbericht achter in je brievenbus zodat je jouw bestelling kan afhalen in een afhaalpunt.

HOEVEEL BEDRAGEN DE VERZENDKOSTEN?

De  verzendkosten zijn afhankelijk van het land van bestemming.

België : € 5.00 verzendkost - Gratis verzending vanaf € 75 en meer

Buurlanden : € 10.00 verzendkost -Gratis verzending vanaf € 75 en meer

KAN IK EEN ARTIKEL RETOURNEREN?

Ben je niet 100% tevreden, dan kan je binnen de 14 dagen na aflevering op het bezorgadres één (of meerdere) artikel(en) terugsturen.

Voorwaarden voor retourneren:

Periode: stuur je retourzending binnen de 14 dagen na aflevering op het bezorgadres terug.

Artikelkaartje: wij aanvaarden alleen artikelen in originele staat en ongedragen, met bijbehorend artikelkaartje. Uiteraard is het passen van de kleding wel toegestaan.

Verpakking: let erop dat je het artikel/de artikelen netjes verpakt om beschadiging tijdens het transport te vermijden.

Neem contact op via het contactformulier.

HOE MELD IK EEN KLACHT?

We doen er alles aan om een perfect product te leveren. Voldoet een kledingstuk toch niet aan je verwachtingen, neem dan contact op via het contactformulier of stuur je mail naar contact@seasontree.be . We doen er alles aan om zo snel mogelijk een oplossing te vinden..

HEB JE EEN SUGGESTIE?

Heb je ideeën om onze site nog te verbeteren? Of merkte je ergens een foutje op? Laat het ons zeker weten via contact@seasontree.be